VIP opening nieuwe tentoonstelling Modelspoor Museum Sneek; meld u vandaag nog aan!

05 december 2018 Collectie

Het Nationaal Modelspoor Museum in Sneek nodigt museumcollega’s van harte uit voor de VIP opening van de tentoonstelling “Magazijn van de dromen”:

Meld u vandaag nog aan voor de VIP opening van de tentoonstelling “Magazijn van de dromen”, de winter van LF2018 op vrijdag 7 december a.s.!
Ter afsluiting van LF2018 in Sneek.

De tentoonstelling wordt geopend op 8 december door Commissaris van de Koning Drs. A.A.M. Brok en de Landrat de heer F. Vogel uit Annaberg-Buchholz.
Uiteraard is ook onze burgemeester Mr. Drs. J.A. de Vries aanwezig.

Maar als collega van Museumfederatie Fryslân mag u exclusief voor de opening komen kijken! De gast conservator van het museum is aanwezig om e.e.a. te vertellen.
Neem vooral uw partner ook mee en beleef even uw “jeugd” opnieuw bij de tentoonstelling “Magazijn van de dromen”.

Uitnodiging VIP opening