Bekendmaking winnaars wedstrijden ‘Help pake & beppe de vakantie door’ uitgesteld

17 maart 2020

Vandaag wilden wij graag de winnaars bekend maken van de klassenwedstrijd en selfiewedstrijd tijdens Help pake & beppe de vakantie door. We hebben superleuke inzendingen gekregen met heel veel goede oplossingen voor de 5 verschillen. Aangezien de huidige omstandigheden betreffende het coronavirus, stellen wij de prijsuitreiking uit.

Klassenwedstrijd
Veel scholieren gaven ons de oplossing voor de 5 verschillen van pake met kleinkind in het water. De prijs van de klassenwedstrijd is een museumbezoek bij een museum uit Friesland met de hele klas. Momenteel zijn naast de scholen, ook de musea gesloten. Zodra de maatregelen rondom het coronavirus worden ingetrokken, maken wij bekend wie deze super leuke prijs heeft gewonnen met zijn/haar klas!

Selfiewedstrijd
Ook kregen wij hele mooie creatieve foto’s toegestuurd van vrolijke kinderen tijdens hun museumbezoek met pake, beppe, papa, mama, tante of oom. Drie kinderen maken kans op een Museum Kidskaart. Deze kaart geeft een jaar lang gratis toegang tot meer dan 400 musea in Nederland. Doordat musea gesloten zijn, is het zonde van de geldigheid van de kaart. Daarom stellen wij ook deze prijsuitreiking uit. De winnaars kunnen dan hopelijk een vol jaar genieten van hun museumbezoeken!

De inzendingen zijn gearchiveerd. Wij hopen zo snel mogelijk de winnaars blij te maken met hun prijs.

Heeft u nog vragen? Neem contact op via info@museumfederatiefryslan.nl