Terugblik ‘Help Pake & Beppe de vakantie door’ 2024

25 maart 2024

Succesvolle activiteitenweek ‘Help Pake & Beppe de vakantie door’ van 20 februari t/m 23 februari 2024.

Musea in Friesland kunnen met trots terugkijken op een geslaagde activiteitenweek ‘Help Pake & Beppe de vakantie door’.

Tijdens de voorjaarsvakantie zijn er in de Friese musea heel veel leuke en boeiende activiteiten georganiseerd, waaronder een poppentheatervoorstelling, een spannende escaperoom, voorleessessies, speurtochten en workshops.
De activiteiten waren in lijn met het thema van dit jaar: ‘Vertel verder!’ waarbij bezoekers de magie konden beleven van het vertellen en delen van verhalen.

In de meeste musea was de opkomst hoog, wat zorgde voor een levendige en gezellige sfeer.
Bezoekers van alle leeftijden hebben zich volop vermaakt en de reacties waren dan ook erg enthousiast.

Al met al was de activiteitenweek ‘Help Pake & Beppe de vakantie door’ dus een groot succes, waarbij de Friese musea erin zijn geslaagd om kinderen en hun begeleiders een geweldige ervaring te geven.