Mirjam Pragt bij Omrop Fryslân over Friese musea in de zomervakantie

26 juli 2023 Marketing

Zaterdagochtend 22 juli schoof directeur van Museumfederatie Fryslân Mirjam Pragt aan bij de uitzending van Op & Út bij Omrop Fryslân. In dit cultuurprogramma worden tips uitgedeeld aan iedereen die benieuwd is wat er in Friesland te doen is. Mirjam Pragt vertelde over de leuke activiteiten en tentoonstellingen die er in de zomermaanden in de Friese musea te beleven zijn.

Van de ZomerMaakFabriek in Museum Joure en de Buartersdei bij de Sûkerei, tot een rondvaart en stadswandeling bij Museum Sloten: er kwam een hoop voorbij. Benieuwd naar de uitzending? Klik op onderstaande button om het fragment terug te kijken.

Alle activiteiten en tentoonstellingen deze zomer zijn terug te vinden op de activiteitenpagina van Museum.frl.

Fragment terugkijken?Klik hier!