Jaarverslag 2015

28 juni 2016

Op maandag 20 juni jl. heeft de jaarlijkse ledenvergadering met themadag van Museumfederatie Fryslân plaatsgevonden in De Koornbeurs te Franeker.
Het team van de Museumfederatie kijkt terug op een geslaagde en inspirerende, maar vooral ook leerzame dag!

Deze dag stond in het teken van het thema ‘de digitale collectie centraal!’ Verschillende sprekers hebben de aanwezige musea meegenomen in de wereld van de digitale collectie en multimediatoepassingen in musea. Daarnaast is er een bezoek gebracht aan Museum Martena en het vernieuwde Koninklijk Eise Eisinga Planetarium.

Tijdens de jaarvergadering, die in het middagprogramma plaatsvond, is het jaarverslag 2015 van Museumfederatie Fryslân gepresenteerd en uitgereikt.

Het jaarverslag is nu ook online inzichtelijk!Ga naar het jaarverslag 2015