Inspiratiebijeenkomst verhalen vertellen

12 september 2019

Op maandag 16 september a.s. organiseert Museumfederatie Fryslân, samen met Pier21, een inspiratiebijeenkomst rondom Verhalenavond.

Natuurlijk ben je helemaal vrij in hoe je je verhaal vertelt op Verhalenavond. Maar heb je behoefte aan inspiratie of tips? Kom dan naar de inspiratiemiddag voor culturele instellingen.
Professionele theatermakers geven die middag praktische handvatten en inspiratie voor het vertellen van een verhaal. Je hoeft nog geen onderwerp te hebben om mee te doen.

Programma
De (gratis) inspiratiebijeenkomst zal plaatsvinden in ‘Post-Plaza Hotel & Grand Café’, Tweebaksmarkt 27 te Leeuwarden, een prachtig pand met een verhaal. De ontvangst is vanaf 13:30 uur. Het programma zal er als volgt uitzien:

13:30 uur                    Ontvangst/inloop met koffie of thee

14:00 uur                    Opening door Just Vink (artistiek coördinator)

Toelichting over de locatie

±14:30 uur                  In groepen uiteen in verschillende ruimtes o.l.v. theatermakers

± 15:30/15:45 uur       Gezamenlijke afsluiting

16:00 uur                    Afspraken plannen en napraten tijdens een borrel

Meld je aan!
Enthousiast? Opgeven voor de Inspiratiemiddag kan door een mail te sturen naar Lisette Zwerver (Lzwerver@museumfederatiefryslan.nl) o.v.v. ‘Inspiratiemiddag’.