De 52ste editie van Museumpeil beschikbaar!

16 april 2019

In de komende editie van Museumpeil is het thema “partnerships”. In het tijdschrift worden verschillende samenwerkingen uitgelicht. Een artikel over een theatergroep die samenwerkt met een museum en  een samenwerking tussen het wetenschapsmuseum en een zorgverzekeraar: bijzondere samenwerkingen staan centraal in deze voorjaarseditie!

Museumpeil wordt een aantal keer per jaar uitgebracht. Het is het vakblad voor museummedewerkers in Vlaanderen en Nederland. Ook de editie die verschenen is in de winter van 2018 is nog beschikbaar. Het thema in de 51ste editie is “Musea in transitie”. Verschillende interviews, artikelen en verhalen over veranderingen in musea komen hierin terug.

Ben je geïnteresseerd in Museumpeil en zou je deze editie(s) gratis als lid van Museumfederatie Fryslân willen ontvangen? Stuur dan een e-mail naar secretariaat@museumfederatiefryslan.nl met hierin de adresgegevens waar de 51ste en/of de 52ste editie naartoe mag worden gestuurd. Ben je geen lid, maar zou je wel graag Museumpeil willen ontvangen; dan vragen wij een vergoeding voor de verzendkosten.