Coole Kidsnacht 2018

10 augustus 2018

Op vrijdag 26 oktober 2018 organiseert Museumfederatie Fryslân, in samenwerking met het Fries Educatief Platform, de Coole Kidsnacht 2018!

Ook deelnemen aan de Coole Kidsnacht 2018 als cultureel erfgoedinstelling? Meld je dan nu aan voor deze “nacht” en organiseer leuke activiteiten voor kinderen!

Inhoud van de avond
Tijdens de coole kidsnacht 2018, op vrijdag 26 oktober, openen culturele instellingen in Friesland tussen 17.00 en 21.00 uur hun deuren voor ouders met kinderen tussen de 4 en 12 jaar. Dit tijdstip, na de reguliere openingstijden, zorgt ervoor dat de kinderen het rijk “alleen” hebben in de musea en andere instellingen. Spannend en cool! Dit jaar met het thema ‘Vriendschap’.

Neem je vriendjes en vriendinnetjes mee naar het museum en maak kennis met het aanbod van de deelnemende instellingen. Kom en doe mee met een coole speurtocht of maak je eigen kunstwerk.

De coole kidsnacht 2018 wordt georganiseerd door de Museumfederatie, in samenwerking met het Fries Educatief Platform, in het kader van LF2018.

Doelgroep en programmering
De coole kidsnacht 2018 is bedoeld voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar en hun ouders en/of grootouders. Natuurlijk verschillen kinderen van 4 jaar enorm met kinderen van 12 jaar in wat zij leuk vinden en kunnen. In de programmering wordt daarom onderscheid gemaakt tussen de leeftijdscategorie 4-8 jaar en 9-12 jaar.

Coole Kidsnacht op vrijdag 26 oktober 2018
Tijd:                       17.00 – 21.00 uur
Thema:                Vriendschap
Entree:                 Reguliere entreeprijs met gratis activiteit(en) voor kinderen tussen 4 en 12 jaar
Aanmelden:       Inschrijving staat open t/m 1 september 2018 (zie onderstaand)

Opgave
Geef je nu al op voor de Coole Kidsnacht 2018 via onderstaande link! Doe je niet mee aan de nacht? Dan horen we dat uiteraard ook graag; dit kan via onderstaande link aangegeven worden.
We ontvangen je aanmelding graag vóór 1 september 2018, alvast hartelijk dank.

Klik op deze link om op te geven voor deelname.