Help Pake en Beppe de vakantie door!

08 december 2016
help pake en beppe de vakantie door!

We zijn weer volop aan de slag met de voorbereidingen van ‘Help Pake en Beppe de vakantie door’ Het thema van dit jaar is: ‘Ga mee op reis’. Maak een reis door het verleden, heden of de toekomst, door de stad of banjer door het land, maak een reis rond de aarde of in een UFO naar het universum! Met dit thema is er van alles mogelijk. Veel musea en archieven hebben zich al opgegeven en we hopen dat dit er nog meer zullen worden. Nieuw dit jaar is dat ook kinderen van de BSO samen met hun groep een bezoek kunnen brengen aan één van de deelnemende musea en archieven. Organisaties kunnen zelf aangeven of ze deze groepen willen ontvangen of niet.

Wil jouw museum of archief ook graag meedoen? Schrijf je dan vóór 1 januari in via deze link .