Activiteiten Museum.frl

09 januari 2018

Dit jaar gaan we los met Culturele Hoofdstad Leeuwarden- Fryslân. De verwachting is dat vele mensen onze provincie gaan bezoeken. Op zoek naar activiteiten- tentoonstellingen bij Friese musea wil Museum.frl het platform zijn waar zij de activiteiten kunnen vinden. Als alle musea meewerken biedt Museum.frl de verzameling van activiteiten en tentoonstelling; makkelijk en compact voor de bezoeker.

Hoe ging dat ook alweer?

Alle aangesloten musea kunnen op Museum.frl nieuws en activiteiten delen. Hiervoor heeft het museum inloggegevens gekregen. Een aantal musea plaatsen regelmatig hun activiteiten op de pagina, dank hiervoor. De laatste weken is het misschien opgevallen dat we alle activiteiten zoveel mogelijk delen op Facebook en Twitter. Hier gaan we graag in 2018 mee verder. Wij kunnen elkaar helpen om activiteiten van Friese Musea in beeld te brengen bij het publiek. Doe je mee?

Deel dan de workshops, lezingen, tijdelijke tentoonstellingen en alle andere activiteiten van uw museum op Museum.frl. Dank!

Inlog vergeten of aanvullende informatie nodig? Mail dan naar: info@museumfederatiefryslan.nl